7 Kasım 2015 Cumartesi

İyiKi Doğdun Gördun mü 25 Oldun.. :)

          Şaka mı bu ya Ne zaman bu kadar büyüdüm ben. Harbi harbi bu gün 25 oldum. 26 dan gün bile aldım yani. Ne demiş Şair yaş 25 yolun yarısı eder. 35 miydi yoksa ? Fazlamı alınganım :S Yaşlılık sendromuna girdim ya la :S

         Bir gün buraya 35 de oldum yazar mıyım acaba.  Büyümek, olgunlaşmak,yaşlanmak. Ben sanırım olgunlaşma evresindeyim. Armut muyum ben ya (!) Kabul etmiyorum ben bu olayı. İçim daha Çocuk benim.  Doğum günümü kutlayan ilk Google oldu. Sağol be hacı :)))


9 yorum:

  1. Happy bööörtda o zaman :)
    SAnırım 35 değildi o 45 mi 55 mi ne :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canım benım :) KaÇtı o ya 60 mı 65 mı :? :))

      Sil
  2. hhaah ne güzel doğum günü mü bekliyorum an itibariyle google kutlasın diye :D
    35 de olacaksın bizde görmeliyiz yoksa 35 olmuşsun ne var herkes oluyor. kırışmayacağız biz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hooommmm yapıyorum şu an kırışmayayım dıye :)))
      35 de de yanımda olacaksanız olayım be anam :))

      Sil
  3. Mutluluklar daim olsun. Kritik yaşlar bunlar, gelki benim içinde aynı durum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazamız mübarek olsun o halde :)
      Teşekkür ederim ayrıca :) Mutluluk hepimize eşit dağıtılsın :)

      Sil
  4. nice güzel yaşlara :) sizi takipteyim müsaitseniz sayfama bekelrim sevgilerimle :)
    http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^