4 Temmuz 2014 Cuma

Bla Bla Bla..

       Bi insan bu kadar mı sorumsuz olur bilemiyorum. Bazen diyorum ki neden katlanıyorum ki. Neden bu kadar çok seviyorsun. Sevme arkadaş. Kıymet mi biliyor sanki.

     Akşam saat 7 de bişiler yazdık sonrası yok. Arıyorum cevapta yok. Yaza yaza kafayı yedim. Saat kaçta dönüş yaptı biliyor musunuz? Gece 11 buçukta. Hiç aramasaydın !! Niye arıyorsun ki o saatte.

    Bazen kendime o kadar çok kızıyorum ki. Neden çantada keklik gibi gösteriyorsun kendini acaba ?
Tamam böyle şeylerin lafı edilmez bi ilişkide ama bu kadarda sömürülmez bi insanın duyguları. Biliyor beklediğimi de biliyor!!

       Çok abartıyorsun hayatım. Hay diyorsun sonra hayatınaaa .. EE hadi sebeplerini sırala. Bahanelerini çıkart cebinden. Bi de ben haklıysam kolay kolay susmam. Susamam !! Sabaha kadar bıraksalar çemkiririm yani. O da dinliyor öyle. Gören olsa halimizi O'na acır. Ne çekiyor garip, bu cadaloz kızın elinde diye. Masum masum , Haklısın , ihmalkarlık ettim. Bu kadar. Başka bişi yok. Şarzda unuttum telefonu. İşlere daldım. Banane senin işinden gücünden. Ben seni hayatımın ortasına almışım. Sadakatle 2 ayda bir gelişini bekliyorken. İşlere dalmışım gibi bir lüksün olabilir mi senin ya ? Çıldırmamak elde değil.

     Buda bişi değil. "Ya ben watsapptan yazmıştım göndermeyi unutmuşum bebeim" Yarabbi sana geliyorum.!!O nasıl bişi ya dedim. İnsan nasıl unutabilir yazdığı şeyi göndermeyi. Ben bu kadar mı ihmal edilebilecekler arasına girdim?!. Kadınım dediğin insan var senin karşında. Ki benim ne karakterde olduğumu da biliyorsun. Havadan nem kapan bi yapım var. Ağzıma laf verdinmi sürekli önüne sürerim. Canına mı susadın anlamadım ki.

      Sonra ki evre, yıkama yağlama kısmı. Bıktım arkadaş. Sürekli dır dır edebileceğim konuların türemesinden bıktım. Bide diyorlar bu kadınlar çok dır dır ediyor. LA oğlum elimize malzemeyi veren sizsiniz!! Çok darlandım çok. O'na çemkirdiğim yetmedi. Gelip bide burdan çemkireyim dedim.

          Ohhh olsun..!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^