20 Temmuz 2014 Pazar

Bir Plaza MiM'i.

     Adı böyle kaldı. Bundan sonra da bu şekilde anılacaktır :) Bir Plaza mim'i. Sevgili ZAMSKA pembiş kulaklığımı takıp cevaplarsam sevineceğini belirtmiş. Sırf sevinsin diye kulaklığımı taktım yani düşün artık :)
Kendisine teşekkür edip sorularımıza bir bakalım..

       1) Kendinde en yetersiz bulduğun durum ? 
        * Yetersizlik statüsüne girer mi bilemiyorum da , kıskanç yanımı kopartıp atmak istiyorum. Kıskançlığın tadında kalmasından yanayım.Lakin bırakamıyorum. Sadece aşk hayatında değil güncel olarak her şey nasibini alıyor. Benim olan benim kalmalı yoksa çıldırıyorum. Paylaşımcı olamıyorum. Bu durum bazen bazı insanlarda "toto" yükselmesi yaptığından en sonunda o kişileri hayatımdan çıkartıyorum :)

      2)Hayatında düzenlemen gereken şeyler ?
      * Öncelikle dolabım sanırım :) Düzeltsem kategoriye de soksam olmuyor. En fazla iki gün derli toplu durabiliyor kendileri :)
     *Uyku. Öyle tatlı bişeysin ki!! Kısaltmam gerek uyku saatlerimi. Uykucu şirin diye anılacağım yoksa!
     *İnatçılığımı da düzenlemeliyim bence. Ama nerdeeee!!

       3)Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar ?
       * Bir kaç meslek kursuna gidip boş vaktimi değerlendirmek istiyorum aslında. Cadım anaokuluna başlayacak bu sene. O okula ben kursa die planlar yapmaktayım inşaAllah bi aksilik çıkmazsa tabi.
       * Çizim yapmayı çok seviyorum. Özellikle Logo-grafik. Sırf geliştirme amaçlı bir kurs düşünmüyor da değilim hani.

      4)Yapmak istediğin etkinlik var mı ? Rotan ne ?
      *Sevdiceğimin aldığı bağlamanın öle kenarda kalması huzursuz ediyor beni. Onuda çalmayı öğrenmem lazım.
      *Bi ara heves edip Cadıma hırka örmeye kalktım. Ciddi ciddi yaptım. Bir kolu kaldı örülmedik. Ama sıkıldım :) Onu bitirmem lazım zira seneye olmayacak :)
      *Çok çok ilerde de çalışma planlarım var gibi bakalım :) Şimdiye kadar iş hayatına hiç atılmamış biri olarak artık zamanı geldi diye düşünmekteyim :)
(Sebep: Erken evlilik,boşanma,kaygı bozukluğu olan bir çocuk,ihtiyaç olmaması)

      5)Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.
      * Cadıma en büyük mirasım Güzel ahlakı olacak bence. Baktığım zaman şu yaşında ki düşünce güzelliği nice adamda-kadında yok. Bu şekil davranış ve düşünceleri, masumca verdiği sözler ve bunları yerine getirme çabaları beni pek sevindiriyor.Kaldı ki daha 5 yaşında :) Bundan güzel bir miras da olamaz diye düşünüyorum.
      * 5 sene sonrasına Allah kerim :) Hayal kurmayı bıraktım ben çoğu elimde patladı diye sanırım. Ama 5 sene sonrada kızım böyle tatlı tatlı kikirdesin kafi :)

  *Bir mime daha kucak açıp sahiplenip bağrımıza bastık. Yapmak isteyen olursa diye şuracığa bırakıyorum ahan :))

     

13 yorum:

  1. Uykucu olmak iyidir benimki geçti ama ;)
    Cadıyı da öp benim yerime olur mu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyku tatlı ama ben tadında bırakamıyorum :)
      Öperim tabiysi bool boll :)

      Sil
  2. Ne güzel yazmıssın :) İzlemeye aldım bana da beklerım :) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Meral hoş geldin ayrıca :)

      Sil
  3. Hahaha uykucu şirin =) Grafik kursuna git çok zevkli oluyor ya =) Cevapladığım için çok teşekkürler canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halbuki şirinelik de gözüm vardı benim :) Grafik kursu şu an listenin üst sıralarında, cadım okula bi başlasın evde durmayacağım :)
      Asıl ben teşekkür ederim dadlım :)

      Sil
  4. bağlamada neler çalcaaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sen bilmiyorsun ben türkü aşığıyım yaa :))
      Hele seyduna-şahrud türküleri.
      Yani öğreneyim de liste kabarık :)

      Sil
  5. Dolap konusunda bende bi seyler yapmaliyim , daginikliktan ölücem (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki üç gün sonra yine dağılacak :) Bırak dağınık kalsın :)

      Sil
  6. Kıskançlık bende de var ama sadece erkek arkadaşıma karşı :) Seninki baya gelişmişi :D
    Umarım yapmak istediklerini gerçekleştirirsin.
    Çocuğunu ne güzel yetiştirmişsin. Bence de en güzel mirası bırakacaksın ona :)
    Öp benim için annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sen ne diyorsun sirf annem muhabbet kuşuyla cok ilgileniyor diye elektirikli supurgeye cekmisligim vardir kuşu :)) Küçüktüm çok pismanim :)) Cok teşekkürler canim öperim booll boll :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^