12 Haziran 2014 Perşembe

Ye , İç , Yat..

      Unutulması imkansız günlerime bir yenisini daha eklemiş bulunmaktayım an itibariyle. Hatta iki :)
Sevdiceğim bir geldi Pir geldi sağolsun.. Her şey bu kadar mükemmel olabilirmiydi ki ? Ya da bir adam bu kadar hem sert , hem romantik , hem maço olabilir miydi ? Olmuş ve Yaradan hangi iyiliğime sebeptir bilinmez O'nu bana verdi :)


       1. GÜN:  Her zaman ki gibi kendi işlerini halletti. Çok istemesine rağmen bazı sebeplerimden ötürü buluşamadık. Ogün resmen zehir oldu İstanbul havası. Hem bana hem O'na. İzmir de olduğu sürelerde
mesafelere atıp suçu, sadece uzaktan bile sevilebileceğinin sağlamasını yapabiliyorken ; Aynı havayı solurken görüşememek, dokunmaktan ziyade bakışamamak bile can yakıcıydı. Zehir gibi aldığımız her nefes canımıza okurken bize yine sabretmeyi öğrenmek kaldı.

      2. GÜN: Saatr 6 da kalktım. Kalbimin gümbürtüsüne aldırmadan bi çırpıda hazırlanıp sevdiğim adamı bekledimm.. Zaten gece boyunca o kadar tedirgin uyudum ki. Sürekli bozulan uykularımın sebebi heyecandı sanırım :)
Her ne kadar 3. senemize doğru yaklaşsak da , ben hala O'nu ilk kez görecek gibi , ilk buluşmamızda ki gibi heyecanlı ve tezcanlıydım :) En çok bu telaşlı hallerimin onun hoşuna gittiğinide biliyordum üstelik :)
     Sürekli msj atığım halde yılmadan bana cevap veren bu adam Zatı şahanem :) "Nerdesin Bebem"lere "Şurdayım kadınım"ları eşlik etti.. Ah "yaklaştım siteden giriyorum"  demesiyle cama koşmam bir oldu :)
Sevdiğimin bana gelmesini (her yönden) görmek çok ayrı bir keyifti :) Asansörle yukarı çıkarken her seferinde bu kadar yüksekte oturduğum için küfürler yağdırırdım. Bu günde o kuralı es geçmedim :)
Kapının açılmasıyla  boynuna atlamam, dudaklarında susuzluğumu gidermeyi ummam bir oldu. O' da belime sarılıp karşılık verdi demeyi ne kadar çok istesem de ; "Eve gir!!" emri ile bildiğin sürüklendim :) Hiç beklemediğim anda hiç beklemediğim tepkileri, kıskançlıkları beni kendimden geçirse de bozuntuya vermeden surat astım. Aslında bildiğin naz yaptım ya :))
      Sonra ne mi oldu ? İşte orası tamamen kutsal bır mahremiyet :)))

     3. GÜN: Atraksiyonların adamı Benim sevgilim. 2 günlük bi rezidans kiralamış "hadi gidiyoruz" dedi.
"Dur!! nereye" demem. "Bekle , ruj süreyim geliyorum" derim :)) Daire muhteşemdi tek kelimeyle.
Ye , iç , yat. Bu cümleye hayat verdik sanırım :) Yat kısmı daha başka olsa da :)) Birbirimiz bulduğumuzda hiç bir zaman başka yönlere eğilimimiz olmadı bizim. Ay az gezelim. Ay az dolaştır beni. Ay yemeği dışarıda yiyelim. Biz hep evimizde, Aşk yuvamızda kalmayı , kana kana birbirimize olan susuzluğumuzu gidermeye çalışırız :) bu günde aynısı oldu tabi. Kafamı her çevirdiğimde dudaklarını , dudaklarımda bulmak ne muhteşem bir olaydı. Bildiğin Tavşan gibi yedik , içtik , Yattık :) Bildiğin tavşan gibi :))
     


              * 4 gün yarın :) ve ben hala susuz'um :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^