6 Mayıs 2014 Salı

Evet Evet Öyle Olmuş..

- Dizlerini istiyorum başımı yaslamak için. dudaklarını istiyorum bir yudum can için. bakışların lazım bana ruhuma şifa için ,seni istiyorum ey sevgili yoluma yoldaş için..

+ beni benden değil yar dediğimden iste tamamen son zerreme kadar sevdiğime aitim..

- aşkın beni şair yaptı sürekli bir şeyler yazmak istiyorum sana. kelimeler hafif kalsa da senin yanında senle baslayıp senle başlıyor hecelerim

+ gül kokulu şairem benim , bütün hecelerinde olayım hep..

- bizdeki aşk yeri göğü kıskandırsın aşkım. bakışın bakısıma değdiğinde yüreğimin kıpırtısı gibi titretsin benlikleri.. Aşka yakışanım , gönül eşim , sahibi . varlığından öte yoktur hiç bir sevincimm...


- "Ve bilesin üstüne aşkı giydirdiğim bu yüreğe ben söz verdim. Hiçbir harfi, sensiz bir cümleye kurban etmedim..."



        Fazla mı romantikleşmişiz anlamadım :) Sonradan msjları okuma alışkanlığı edinmişim. Nereden edindiysem. Saklama huyum da var kahretsin :). Eski kavga msjlarını okuyup , sinirlenip yine kavga çıkartabilen bir kapasitem de var üstelik. Bu adam hala bana katlanıyor diye şükretmem de lazım biliyorum .


           Tamam artık bitti. Daha barışmayız dediğim her kavga da en fazla 3 gün dayanabildiğimizi fark ettim.
Her şeyin olduğu gibi ; Aşkında acı halleri güzel benim için. O yüzden sanırım hiç bir şeyi atamıyorum, silemiyorum. Bana aldığı Çikolata kağıdından, çiklet jelatinine kadar da saklıyorum. Çöpçü olacaksın yakında dese de Anne hatun , huylu huyundan vazgeçemiyor.


           Bunlarla mı değerli yani aşk ? Da diyor çevremde ki bilge kişicikler ! Herkesin , her şeye anlam, değer, sevgi verişi farklıdır bence deyip sıyrılıyorum işin içinden. Ben baktıkça hatırlamayı sevenlerdenim belki arkadaşım hıh. Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır di mi ama :)


       Konuşurken de cümlelerin arasına atasözleri sıkıştırmaya bayılıyorum. Yada Eski Türkçeyle bi  kaç kelime serpiştirmeye. ( Bunu neden belirtme gereği duyduğumu da bilmiyorum ayrıca :) )


      En önemli şey aslında kalbe saklanabilmek.Birinin kalbinde saklı kalabilmek.


Değersiz gözüken yığın eşyanın arasında mutluluk sarhoşu olabilmeniz dileğiyle :)



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^