29 Ekim 2013 Salı

aSd..

     Çok dalgın olduğumu söylüyorlar bu ara. Yüreğimde değişen bir şeyler var. Bunun seninle hiç bir ilgisi de yok halbuki. Her şeyin  suçlusu benim diye bağırasım var. Gökyüzü gülümsese de yüzüme, içim bir daha asla aynı şekilde ısınamayacak. Bunun bilincindeyim.


     Yağmurda yürümek istiyorum. O ne der? Şu ne dedi ? düşünmeden, kimseye aldırmadan yürüyebilmek istiyorum. Ne olur az duyarlı olun. Bakmayın !


     Hayatımı bu denli etkileyen bakışlardan nefret ediyorum. Siz kimsiniz ? Ben neden sizi bu kadar önemsiyorum. Nefes alamadığımı hissettirecek kadar değerli bile değilsiniz. Benim için değilsiniz.


    Ben kendime bile itiraf edemiyorum bunları. Lütfen gidin. Başka yerlerde fısıldaşın. Hayatı, her zaman istediği gibi gitmeyen insanların,  yaşam enerjisini yok etmeyin. Yalvarırım yok olun !


     Rahatsız değilim ben. Deli hiç değilim. Bakılsa bir çoğunuzdan zekiyim. Bir çoğunuzdan yürekliyim.
Bir çoğunuzdan farklıyım sadece. Çok daha farklı..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^