24 Ağustos 2013 Cumartesi

Dengesiz Aşk Sendromu :)

              Tuhaf tuhaf kuruntuları olan tek insan ben miyim acaba ? Bunu gerçekten, yürekten merak ediyorum.  He bir de kurgularım var . Sevdiceğim en çok bundan şikayetçi zaten. Bir yere giderken haber verse bile yüreğim ağzımda bekliyorum. Hadi işi uzun sürdü arayamadı. Mesaj yazmayı da pek beceremiyor zaten tospam :).
               Kafamın içinden bin bir kurgu geçiyor. Sevgi ile kıskançlık orantılı büyüyor bence :). O'na kalsa aşkla hiç alakası yokmuş kıskançlığın. Anlatamıyorum işte. Ben seni kıskanmaz isem o an korkman lazım diyemiyorum. Benim sevgiyi kıskançlıkla ölçme gibi bir niyetim yok. Fakat sevmediğin birini de neden kıskanasın ki ?

            Kalın kafalı sevdiceğim, Seni kıskanmam değil sorun. Asıl büyük sorun seni kıskanmamam olur. Diyemiyorum tabi :). Uysal ve tatlı bir ifade takınıp bıdı bıdı anlatıyorum işte :).

         Ben Bu adamdan önce birini bu kadar sevebileceğime inanmıyordum. Gerçi birini böyle yoğun sevebileceğimi de bilmiyordum.
           
           Ey azizim karmaşık işler bu aşk meşk isleri yav (Aziz rutkay ).

* Bu arada Küçük İskender'in kitaplarını okuyanınız var mı bilmiyorum ama adam harbi döktürüryor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^