27 Ağustos 2013 Salı

Özledim Lan..!!

           Özledim ben. Kokunu, elini , yüzünü, senle uyumayı, senden önce uyanıp kahvaltı hazırlama telaşımı. Sen uyanma diye sessiz sessiz mutfakta ki koşuşturmalarımı. Sessiz olmaz isem seni öperek uyandıramam korkumu. Uyandığında kolumdan tutup yanına çekmeni, öpüşünü özledim ben.

      Banyo yaptığında kapının önünde havluyla çıkmanı beklemeyi özledim. Sarmaş dolaş film izlerken göğsümde uyumanı özledim. Markete çıktığında senin gelmeni dehşet bir özlemle, balkonda beklemeyi özledim.. O kısacık arada bile kalbimi küstüren hasretini özledim ben. Hiç olamayacak bir hayalin öngörüsü gibiydi seninle olan küçük birleşme noktalarımız. Her gelişini umutla beklemek.
          
        Son gelişinin üstünden 2 ay geçti. Gülüşüm. Ben her gözümü kapadığımda, göz kapaklarıma yerleşmiş anılarla duruyorum. Her gözümü kapattığımda sahne bize kalmış oluyor. Ve tekrar tekrar senli günler oynuyor.
      


          Ah be sevdiğim..Rüzgarın yüzüne değmesini sevdiğini bildiğimden Rüzgara saldım ben hasretimi, özlemimi. Arada ki onca mesafeye rağmen aynı gökyüzü altında olmak, aynı yıldızları seyretmek, aynı ay ışığına bakıp, iç geçirip aynı anılara dalmak. 


        GEL sevdiğim GeL... Aynı şehirde nefes almak bile yeter bana. Soluduğum hava diye çekerim ben seni içime. Ekmek, su değilde senle doyarım. Kan değil sen geç damarlarımdan. Bi çırpıda devir beni gözlerinde. Ben uykuya değil sana dalıyorum her gece. Rüya diye seni görüyorum.



       Öyle sevmişim ki seni. Yüreğim adınla ritim tutuyor. Gülüşün geliyor sonra aklıma. Ritim değişiyor. Öpüşün geliyor aklıma kalbimi tutana aşk olsun. Seni bir ben değil her bir organım ayrı ayrı istiyor, özlüyor deli gibi . Dudaklarım öpüşünü ararken, Gözlerim gülüşün için çırpınıyor. Elerim, ellerinin sıcaklığını bir kez daha hissetmek için her şeye hazır. Ayaklarım her dışarı çıktığımda, sana gitmek istiyor. Onca mesafeye aldırmadan yürüyerek sana gelmeye hazır. Kalbimin atışını, sadece adını duymak bile değiştiriyor. Saçlarım göğsüne dağılmak için cebelleşiyor benimle.

       Sevdiğim Ben her bir zerrem ile, özledim seni. Su gibi hava gibi OLMAZSA OLMAZIMSIN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^