22 Ağustos 2013 Perşembe

Öylesine 2..

            Karanlık bir kuyuya düşüyorum. Sesin benliğin olmadığında. Suyu kurumuş bir gölün çırpınan balıkları gibi bithap, çaresiz...

            Ömrümü yoluna adamaya hazırım ben. Öyle bir sevda yüklemişim gönlüme.

            Bedenin olmadan Sadece Siluetinle, sesinle can bulmuşum. Dokunmadan ilmek ilmek işlemişim yüreğime seni...
    
           Makul bir son var ikimiz içinde. İkimizinde bildiği ve dilimizin varmadığı.. Küçüklük çoçukluk hatalarımın bedelini ikimize de  yaşatmış olmak ne acı..

          Keşkelerim oldun. Keşkelerimin sebebi.. Keşke'm..
Aşk'sın, Sevdam'sın, Yaratılış Sebebimsin..

        Sensizlikle savaşacak gücüm olmayacak ama mutlu olacak olman beni avutacak.. Kalbin ömürlük bende misafir kalacak onuda biliyorum.. Bu onada haksızlık olacak..
   
      Sen.. Bu hayatın bana oynadığı en çetin oyunsun. En ağır darbesin. Bi okadarda en güzel hediye, En değerlimsin.


     Senin karşı koyamayacağın şeyler olacak. Bu mutlak son istemesekte bizi bulacak.. Üzülme sevdiğim. Mutlu kal..

     Yolun açık olsun koca adam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^